Aantal jaarlijkse bezoekers

Aantal succesvolle congressen

Gem. tevredenheid

Vorig jaar moesten we de kaartverkoop stoppen omdat de zaal vol was. Dit jaar hebben we een grotere zaal. Maar voorkom teleurstelling, de kaartverkoop gaat snel.

We verloten 100 Ebooks onder de bezoekers met dank aan VanHaren publishing.

Oud ITSMF ledenkorting

Voor medewerkers van de bedrijven die in 2016 nog lid waren van ITSMF hebben we dit jaar de mogelijk om met 50% korting lid te worden van NGI-NGN en toegang te hebben tot de SMD 2017.

Gebruik de code itsmfnl2017 tijdens het kiezen van de dagkaart of combikaart inclusief lidmaatschap voor de korting.

Meld je aan

De Service Manager Dag wordt georganiseerd door een groep vrijwilligers vanuit de Special Interest Group Beheer & Service Management. Doelstelling is om ieder jaar weer een inspirerend programma samen te stellen waar Service Managers en andere stakeholders binnen de IT en Business samen nieuwe ideeën op kunnen doen en kunnen leren van verhalen van anderen. Dit non-commerciële event wordt ieder jaar weer vol passie voorbereid door diverse vrijwilligers die hun sporen hebben verdiend in dit interessante vakgebied. En ieder jaar weer lukt het om enkele honderden vakgenoten een zeer gevarieerd programma voor te schotelen.

SMD 2017

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Mediapartners 2017

ngi-zwartwitdownloadvhp
litadownload-1aslbisl