Programma 2018

Home/Programma 2018

Dagvoorzitster

Floor Hählen is a change creator. With her 20 years of experience in leading organisations and individuals in transformation, she connects people, opportunities and innovation. The status quo is always up for debate and striving for continuous improvement is a non-negotiable mindset. The key denominator in her resumé is the human factor, without exception. She loves guiding people in their right direction to reach the next destination. In her capacity of chairwoman of the SMD & TinT 2018, she will guide you to your destinations during the event.

Kaart

Locatie SMD & TinT

Click to open a larger map

Oude Engelenseweg 1, 5222 AA 's-Hertogenbosch

Key-notes SMD 2018

Ruud Veltenaar

  • Inspirator van Transformatie
  • TedEX spreker – Trendwatcher

Jon Hall

  • Principal Product Manager BMC
  • Why we should ditch the 3-tier support model and start swarming

Dirk Lehmann

  • Chief Development Expert
  • Trust

Jason Yee

  • Evangelist
  • Data-driven Incident reviews

Dr. Geeta Sekhon

  • International Consultant bij Verenigde Naties
  • Human Trafficing

Programma SMD 2018

Volledige programma SMD & TinT 2018

De Service Manager Dag 2018 wordt georganiseerd in samenwerking met Trends in Tooling (TinT). Toegang tot de Service Manager Dag geeft automatisch toegang tot Trends in Tooling. Met onderstaande button kan je het volledige programma van beide conferenties downloaden.

Download volledige programma

Workshops gedurende de dag

Tijd: 10:10 – 10:50

Titel workshop: Customer Journey Mapping

Als service-afdeling wil je jouw klanten altijd de beste service bieden. Daar heb je processen en tools voor. Maar hoe maak je de ervaring van je klant inzichtelijk? Hoe weet je dat je klant een prettige reis maakt door jouw dienstverlening?  Om je klant een optimale ervaring te bieden, moet je weten welke stappen die klant doorloopt, en waar knelpunten zitten. Wes Heemskerk presenteert zijn methode voor Customer Journey Mapping. Breng de reis van je klant in kaart en verbeter je klantervaring gerichter.

De workshop wordt gegeven door Wes Heemskerk.

Wes Heemskerk is servicemanagement-consultant bij TOPdesk en helpt organisaties met het verbeteren van hun interne processen. Hij zorgt ervoor dat ondersteunende afdelingen zoals IT, FM en HR beter samenwerken.

Door zijn achtergrond in marketing en communicatiestrategie is Wes sterk gericht op klantwaarde. Zijn missie: ondersteunende afdelingen helpen diensten te leveren waar medewerkers blij van worden, o.a. met customer journey mapping en klanttevredenheidsonderzoeken.