Govert de Gier

Govert de Gier

Govert de Gier, ondernemer en adviseur bij Newbirdz. Na zijn studie Bedrijfseconomie heeft Govert bij diverse start-ups in de telecom- en energiesector de basis gelegd van operationele processen rondom klantcontact. Als mede-oprichter en voormalig COO van Budget Energie heeft Govert een Customer Service organisatie met de laagste kosten per klant in de markt. Momenteel adviseert Govert via Newbirdz bedrijven met de strategie rondom klantcontact.
Presentation Title: Digitalisering bij een start-up: case Budget Energie
Presentation Summary:
Ik zal ingaan hoe de strategie van het bedrijf samenhangt met de digitalisering van klantcontact. In welke mate wil je digitalisering van je klantcontact wil doorvoeren en hoe belangrijk is de kwaliteit van je backoffice processen in relatie tot je klantcontact is. Mijn ervaringen met Business Process Management, het belang van het analyseren en meten van je klantprocessen in relatie tot hoever je gaat in digitalisering van je klantprocessen. Ik zal mijn ervaringen in de presentatie delen.